Regulamin promocji Zimowe LOVE
§ 1
Organizatorem Promocji pod nazwą „Zimowe LOVE” (dalej „Promocja”) jest firma MOLTON STYL Sp. z o. o. z siedzibą w Jankach ul. Mszczonowska 60, 05-090 Raszyn, NIP: 527-25-52-259, REGON: 141088089, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000290055, (dalej „Organizator Promocji”).
§ 2
Promocja obowiązuje od dnia 09.02.2023r. do 14.02.2023r..
§ 3
Miejscem prowadzenia Promocji jest sklep on-line funkcjonujący pod adresem https://molton.pl oraz salony stacjonarne i outlety.
§ 4
W wyniku Promocji Klient uzyskuje prawo do zakupu z rabatem -14% produktów z sezonów zimowych. Produkty objęte promocją wyświetlają się na podstronie: https://molton.pl/pl/menu/zimowe-love-298.html. Promocją objęta jest odzież i akcesoria, produkty przecenione i nieprzecenione z parametrem B łącznie z outletowymi. Aby skorzystać z rabatu należy w koszyku wpisać kod rabatowy: Zimowe LOVE w trakcie składania zamówienia. Promocja nie łączy się z innymi rabatami.
§ 5
Klient, który skorzysta z Promocji, a następnie zdecyduje się na dokonanie zwrotu zakupionych produktów, otrzyma kwotę zwrotu uwzględniającą automatyczne pomniejszenie o wartość otrzymanego rabatu.
§ 6
Klient każdorazowo spełniający warunki Promocji określone w § 4 i § 5 niniejszego regulaminu może w czasie trwania Promocji korzystać z niej dowolną ilość razy.
§ 7
Klient biorący udział w Promocji akceptuje warunki niniejszego regulaminu i zobowiązuje się do ich stosowania.
§ 8
Treść regulaminu Promocji zostaje udostępniona na stronie internetowej https://molton.pl.
§ 9
Informacje oraz treści zawierane w materiałach dotyczących reklamy i propagowania Promocji mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią odrębnej oferty handlowej. Obowiązującą moc prawną w zakresie zasad funkcjonowania Promocji mają wyłącznie postanowienia określone w niniejszym regulaminie.
§ 10
Uwagi, zastrzeżenia oraz reklamacje dotyczące prowadzonej Promocji należy zgłaszać w formie pisemnej i kierować na adres Organizatora Promocji wskazany w § 1 niniejszego regulaminu. W treści reklamacji Klient powinien podać swoje imię, nazwisko, adres do korespondencji oraz możliwie najdokładniej opisać stwierdzone nieprawidłowości. Reklamacje otrzymane przez Organizatora będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich otrzymania, gdyby jednak rozpatrzenie nie było możliwe we wskazanym terminie, Klient zostanie o tym poinformowany wraz ze wskazaniem przypuszczalnego terminu rozpatrzenia.
§ 11
W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
Janki, dnia 9 lutego 2023 r.