FAQ
Zamówienie produktu
Jak zamówić dany produkt?
Kliknij tu: Składanie zamówień
Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?
Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku "DODAJ DO KOSZYKA".
Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
W karcie każdego produktu dostępna jest tabela rozmiarów wraz z informacją jak się zmierzyć.
Składanie zamówień
Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?
Tak, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mogła korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej.
Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?
Tak, nie ma znaczenia czy założyłaś konto, czy dokonałaś "szybkiego" zakupu bez rejestracji - zawsze otrzymasz podsumowanie zamówienia, wraz ze szczegółami, na adres e-mail, podany podczas składania zamówienia.
Jak złożyć zamówienie w sklepie?
Kliknij tu: Składanie zamówień
Czy możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu lub jego formie płatności?
Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.
Jak mogę otrzymać Fakturę Vat?
Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Należy wypełnić pola, które pojawią się po zaznaczeniu opcji "Chcę otrzymać fakturę VAT".
Dostawa
Jakie są koszty i czas dostawy?
Kliknij tu: Koszty i czas dostawy
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.
Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?
W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej DHL , otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. O każdej porze możesz sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.
Czy mogę odebrać zamówienie w salonie MOLTON
W tym momencie nie ma takiej możliwości. Zapisz się do naszego Newslettera, a poinformujemy Cię, gdy taka forma dostawy będzie możliwa.
Co mam zrobić, jeśli kurier przyjechał z przesyłką, a mnie nie było w domu?
Kurier powinien jeszcze raz ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora.
Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
Do przesyłki zawsze dołączamy paragon lub fakturę VAT (jeśli klient zaznaczył chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia).
Formy płatności
Kliknij tu: Formy płatności
Zwroty i reklamacje
Czy produkty MOLTON są objęte gwarancją, jeśli tak, to ile ona trwa?
Tak, wszystkie produkty marki MOLTON objęte są dwuletnią gwarancją.
Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?
Taką sytuację należy zgłosić kontaktując się z nami na adres mailowy: sklep@molton.pl
Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu?
Sklep rozpatrzy reklamację w 14 dni.
Moje konto
Co mam zrobić, jeśli mam już konto w molton.pl, ale nie mogę się zalogować?
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałaś hasło, kliknij w link "Nie pamiętam loginu lub hasła" dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałaś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - skontaktuj się z nami, zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.
Czy może się zdarzyć, że moje konto użytkownika zostanie zablokowane?
Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy tą sytuację.
Czy moje dane, które podaje w trakcie składania zamówienia są bezpieczne?
Tak. Twoje dane chronimy certyfikatem RapidSSL, który stanowi zabezpieczenie wysokiej klasy. Zapewnia on ochronę witryn internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką klienta, a witryną internetową. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest szyfrowanie transmisji przesyłanych danych, takich jak np. dane adresowe, użytkownika, hasło oraz innych danych pochodzących z formularzy zamówień, danych dotyczących kont bankowych, poczty e-mail i wszelkiego rodzaju paneli administracyjnych.
Kontakt z obsługą klienta
W jakich godzinach mogę skontaktować się z biurem obsługi?
Kontakt ze sklepem internetowym MOLTON jest możliwy przez 24 godziny przez 7 dni tygodnia, z zastrzeżeniem, iż kontakt z obsługą sklepu możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. pod numerem telefonu +48 22 702 98 08, + 48 22 729 55 51, 519 404 442 , pod adresem e-mail: sklep@molton.pl.