darmowa dostawa od 199 zł  |  14 dni na zwrot

Darmowa dostawa od 199,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

FAQ

Zamówienie produktu

Jak zamówić dany produkt?

Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny? 

  • Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku "DODAJ DO KOSZYKA".

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

  • Kliknij tu: Sprawdź swój rozmiar

 

Składanie zamówień

Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?

Tak, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej.

Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

Tak, nie ma znaczenia czy założyłeś konto, czy dokonałeś “szybkiego” zakupu bez rejestracji - zawsze otrzymasz podsumowanie zamówienia, wraz ze szczegółami, na adres e-mail, podany podczas składania zamówienia.

Jak złożyć zamówienie w sklepie?

  • Kliknij tu: Składanie zamówień

Czy możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu lub jego formie płatności?

Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.

Jak mogę otrzymać Fakturę Vat?

Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Należy wypełnić pola, które pojawią się po zaznaczeniu opcji “Chcę otrzymać fakturę VAT”.

 

Dostawa

Jakie są koszty i czas dostawy?

Koszty i czas dostawy

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.

Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?

W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej DHL , otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. O każdej porze możesz sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

Czy mogę odebrać zamówienie w salonie MOLTON

W tym momencie nie ma takiej możliwości. Zapisz się do naszego Newslettera, a poinformujemy Cię, gdy taka forma dostawy będzie możliwa.

Co mam zrobić, jeśli Kurier przyjechał z przesyłką, a mnie nie było w domu?

Kurier powinien jeszcze raz ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora.

Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

Do przesyłki zawsze dołączamy paragon lub fakturę VAT (jeśli klient zaznaczył chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia)

 

Formy płatności

  • Jakie są dostępne formy płatności?
  • płatność kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu payu.pl,
  • płatność przelewem za pośrednictwem serwisu payu.pl,
  • płatność przelewem bankowym Przelewem na konto w terminie nie później niż 5 dni po potwierdzeniu zamówienia. W tytule należy podać numer zamówienia, imię i nazwisko klienta.
  • płatność przy odbiorze gotówką .

Brak wpłaty w określonym czasie skutkuje ANULACJĄ zamówienia z systemu.

Dane bankowe:

 Molton Styl Sp. z o.o.
Ul. Mszczonowska 60, Janki
05-090 Raszyn

80 1240 1053 1111 0010 4633 2401

Rozliczenia transakcji kartami kredytowymi i e-przelewem prowadzone są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU S.A.
W przypadku wybranych Towarów, z uwagi na ich właściwości lub wartość Sklep internetowy Molton zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów form dokonania zapłaty za zamówienie.

 

Zwroty i reklamacje

Czy produkty MOLTON są objęte gwarancją, jeśli tak, to ile ona trwa?

Tak, wszystkie produkty marki MOLTON objęte są dwuletnią gwarancją.

Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?

Taką sytuację należy zgłosić kontaktując się z nami na adres mailowy: sklep@molton.pl

Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu?

Sklep rozpatrzy reklamacje  w 14 dni

 

Moje konto

Co mam zrobić, jeśli mam już konto w molton.pl, ale nie mogę się zalogować?

Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasło, kliknij w link “Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.

Czy może się zdarzyć, że moje konto użytkownika zostanie zablokowane?

Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy tą sytuację.

Czy moje dane, które podaje w trakcie składania zamówienia są bezpieczne?

Tak. Twoje dane chronimy certyfikatem RapidSSL, który stanowi zabezpieczenie wysokiej klasy. Zapewnia on ochronę witryn internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką klienta, a witryną internetową. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest szyfrowanie transmisji przesyłanych danych, takich jak np. dane adresowe, użytkownika, hasło oraz innych danych pochodzących z formularzy zamówień, danych dotyczących kont bankowych, poczty e-mail i wszelkiego rodzaju paneli administracyjnych.

 

Kontakt z obsługą klienta

W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi?

Kontakt ze Sklepem internetowym Molton jest możliwy przez 24 godziny przez 7 dni tygodnia,  z zastrzeżeniem, iż kontakt z obsługą sklepu możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. pod numerem telefonu +48 22 702 98 08, + 48 22 729 55 51, 519 404 442 , pod adresem e-mail: sklep@molton.pl, jak również przy pomocy formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Sklepu internetowego Molton w zakładce „Kontakt”.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel