Regulamin promocji „Szal do Okrycia”
§1. Postanowienia ogólne
- Organizatorem promocji jest Molton Styl Sp. z o.o. z siedzibą w Jankach, ul. Mszczonowska 60, 05-090 Raszyn, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000290055, NIP: 5272552259, REGON: 141088089 (dalej: „Organizator”).
- Promocja obowiązuje wyłącznie w sklepie internetowym www.molton.pl.
- Promocja obowiązuje w dniach 15–16 listopada 2025 roku.
§2. Zasady promocji
- Promocja dotyczy wszystkich okryć wierzchnich (kurtki, płaszcze, futra) z kolekcji Jesień/Zima 2025 dostępnych w sklepie internetowym w zakładce płaszcze i kurtki: https://molton.pl/pl/menu/plaszcze-i-kurtki-418.html.
- Warunkiem skorzystania z promocji jest dokonanie w dniach 15–16 listopada 2025 roku zakupu co najmniej jednego produktu objętego promocją.
- Klient, który spełni warunki promocji, otrzyma szal gratis – dodawany automatycznie do przesyłki.
- Liczba szali w promocji jest ograniczona. Promocja trwa do wyczerpania zapasów.
- Promocja łączy się z innymi rabatami, kodami promocyjnymi czy promocjami lojalnościowymi.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży (tj. zwrotu) produktów objętych promocją, Klient zobowiązany jest do zwrotu także nieodpłatnie otrzymanego szala. W przypadku braku zwrotu szala jego wartość zostanie potrącona z kwoty zwracanej Klientowi.
- Niniejszy regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady obowiązywania promocji. Wszelkie materiały reklamowe i informacyjne mają charakter wyłącznie informacyjny.
§3. Reklamacje
- Reklamacje dotyczące promocji można składać pisemnie na adres siedziby Organizatora lub mailowo na adres: molton@molton.pl.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
§4. Postanowienia końcowe
- Regulamin dostępny jest w czasie trwania promocji na stronie internetowej www.molton.pl.
- Udział w promocji oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu lub zakończenia promocji przed czasem z ważnych przyczyn, przy czym zmiany nie będą naruszać praw nabytych przez Klientów przed datą ich wprowadzenia.
