Zamówienie produktu
Jak zamówić dany produkt?
Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?
- Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku "DODAJ DO KOSZYKA".
Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
Składanie zamówień
Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?
- Tak, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej.
Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?
- Tak, nie ma znaczenia czy założyłeś konto, czy dokonałeś “szybkiego” zakupu bez rejestracji - zawsze otrzymasz podsumowanie zamówienia, wraz ze szczegółami, na adres e-mail, podany podczas składania zamówienia.
Jak złożyć zamówienie w sklepie?
Czy możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu lub jego formie płatności?
- Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.
Jak mogę otrzymać Fakturę Vat?
- Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Należy wypełnić pola, które pojawią się po zaznaczeniu opcji “Chcę otrzymać fakturę VAT”.
Dostawa
Jakie są koszty i czas dostawy?
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
- Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.
Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?
- W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej DHL , otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. O każdej porze możesz sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.
Czy mogę odebrać zamówienie w salonie MOLTON
- W tym momencie nie ma takiej możliwości. Zapisz się do naszego Newslettera, a poinformujemy Cię, gdy taka forma dostawy będzie możliwa.
Co mam zrobić, jeśli Kurier przyjechał z przesyłką, a mnie nie było w domu?
- Kurier powinien jeszcze raz ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora.
Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
- Do przesyłki zawsze dołączamy paragon lub fakturę VAT (jeśli klient zaznaczył chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia)
Formy płatności
Jakie są dostępne formy płatności?
- płatność kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu payu.pl,
- płatność przelewem za pośrednictwem serwisu payu.pl,
- płatność przelewem bankowym Przelewem na konto w terminie nie później niż 5 dni po potwierdzeniu zamówienia. W tytule należy podać numer zamówienia, imię i nazwisko klienta.
- płatność przy odbiorze gotówką .
Brak wpłaty w określonym czasie skutkuje ANULACJĄ zamówienia z systemu.
Dane bankowe:
Molton Styl Sp. z o.o.
Ul. Mszczonowska 60, Janki
05-090 Raszyn
80 1240 1053 1111 0010 4633 2401
Rozliczenia transakcji kartami kredytowymi i e-przelewem prowadzone są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU S.A.
W przypadku wybranych Towarów, z uwagi na ich właściwości lub wartość Sklep internetowy Molton zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów form dokonania zapłaty za zamówienie.
Zwroty i reklamacje
Czy produkty MOLTON są objęte gwarancją, jeśli tak, to ile ona trwa?
- Tak, wszystkie produkty marki MOLTON objęte są dwuletnią gwarancją.
Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?
- Taką sytuację należy zgłosić kontaktując się z nami na adres mailowy: sklep@molton.pl
Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu?
- Sklep rozpatrzy reklamacje w 14 dni
Moje konto
Co mam zrobić, jeśli mam już konto w molton.pl, ale nie mogę się zalogować?
- Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasło, kliknij w link “Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.
Czy może się zdarzyć, że moje konto użytkownika zostanie zablokowane?
- Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy tą sytuację.
Czy moje dane, które podaje w trakcie składania zamówienia są bezpieczne?
- Tak. Twoje dane chronimy certyfikatem RapidSSL, który stanowi zabezpieczenie wysokiej klasy. Zapewnia on ochronę witryn internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką klienta, a witryną internetową. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest szyfrowanie transmisji przesyłanych danych, takich jak np. dane adresowe, użytkownika, hasło oraz innych danych pochodzących z formularzy zamówień, danych dotyczących kont bankowych, poczty e-mail i wszelkiego rodzaju paneli administracyjnych.
Kontakt z obsługą klienta
W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi?
- Kontakt ze Sklepem internetowym Molton jest możliwy przez 24 godziny przez 7 dni tygodnia, z zastrzeżeniem, iż kontakt z obsługą sklepu możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. pod numerem telefonu +48 22 702 98 08, + 48 22 729 55 51, 519 404 442 , pod adresem e-mail: sklep@molton.pl, jak również przy pomocy formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Sklepu internetowego Molton w zakładce „Kontakt”.